Örömmel látjuk oldalunkon, de kérem, csak abban az esetben maradjon, ha az alábbiak közül bármelyik is igaz Önre:

  • Elégedetlen jelenlegi könyvelőjével?
  • Most indította a vállalkozását és nincs még könyvelője?
  • Unja, hogy jelenlegi könyvelője számára az Ön cége is csak egy a sok közül?
  • Nem kap elég figyelmet?
  • Nem kap folyamatos tájékoztatást cége helyzetéről?
  • Nem értesítik az aktuális adójogi változásokról?
  • Nincs ideje leadni az anyagot nyitvatartási időben?
  • Folyamatosan elküldik a könyvelőirodák, mert cége túl kicsi?
  • Nálunk nem kell évi 40 milliós árbevételt produkálnia,
  • elvállaljuk cége ügyeit!

 

Munkatársaink regisztrált mérlegképes könyvelő képesítéssel és jelentős szakmai tapasztalattal rendelkeznek – valamennyien rugalmas, elhivatott és diszkrét segítői lehetnek Önnek és vállalkozásának.

A könyvelés és tanácsadás, céges ügyintézés kulturált, családias környezetben zajlik, előzetes egyeztetés szerint rugalmas munkaidőben várjuk irodánkba.

 

BÁR AZ EMBER SZERETNÉ AZT HINNI, HOGY „AZ ÉN CÉGEM – AZ ÉN PÉNZEM” SZABÁLY ÉRVÉNYESÜL A MINDENNAPOKBAN, EZ SAJNOS NEM ÍGY VAN.

Abban a pillanatban, ha egy cég megalakul, az erre szánt pénzt egy olyan zsebbe rakta, amiből nem költhet szabadon bármire. Sőt, többféle adó is terheli majd vállalkozást, hogy csak a legfontosabbakat említsük: társasági és helyi iparűzési adó, illetve a vállalkozásban foglalkoztatottak után fizetendő szociális hozzájárulási adót és szakképzési hozzájárulást. Összegezve: ha van cége, akkor kénytelen megismerkedni a társasági és a forgalmi adózás és a számvitel alapfogalmaival is. Amikor vállalkozása „beindul”, már másért is célszerű könyvelőt fogadnia, hiszen több idő marad a vállalkozásra, nem kell az adminisztrációval törődnie, a jogszabályi változásokat követnie. A könyvelő megválasztását alaposan mérlegelje, mert könyvelőt váltani nem egyszerű. Ne feledje azonban, hogy ez „csapatmunka”, tehát Önnek is időben informálnia kell a könyvelőt, például egy új alkalmazott bejelentéséről, fontos változásokról, oda kell adnia a számláit, és ha jövőbeni terveiről is beszél vele, segíteni tud megtervezni a legoptimálisabb módot arra is, hogy ne érjék váratlan meglepetések.

Mi mindenkor arra törekszünk, hogy partnereink valamennyi könyvelési, cégalapítási, bérszámfejtési igényét magas színvonalon tudjuk kielégíteni.

Forduljon hozzánk bizalommal!

 

Meggyőződésem, hogy legértékesebb valutánk a bizalom. Azért ilyen értékes, mert nehéz olyan partnert találni, akiben teljes mértékben megbízhatunk, akár emberileg, akár üzletileg.

Azonban az elmúlt évek alatt, amióta a Webshop Irodával dolgozom, rendszeresen érnek pozitív meglepetések ezen a téren. Megdöbbentő felfedezés volt, hogy egyszerűen nemcsak, hogy rájuk lehet bízni az ügyfeleimet, hanem sokkal jobb döntés rájuk bízni, mert széleskörű tapasztalataik segítségével a lehető legmagasabb szintű kiszolgálásban részesítik őket. Mindezen felül pedig még az összes adminisztrációs terhet is leveszik a vállamról, pontos és megbízható elszámolásaikkal nagymértékben könnyebbé teszik az életemet.
Elmondhatatlanul hálás vagyok azért a nagyszerű hozáállásukért is, hogy amikor elrontok valamit, akkor ők maguktól ajánlják fel a segítségüket – és teljesen megbízhatok abban, hogy meg is oldják amit elrontottam.
Örülök, hogy velük dolgozhatom!

Braskó Csaba

A Múzsa című önfejlesztő könyv szerzője, a Színház- és Filmművészeti egyetem tanára