“Siker dobozolva”- azaz infótermékek és webáruházak logisztikai és pénzügyi feladatainak komplett kiszervezése, hogy Neked csak a pénzt kelljen számolni!

Minden interneten értékesítő üzletnek van egy része, amiről senki sem szeret beszélni: a termékek logisztikája (gyártás raktározás, leltárnyilvántartás, szállítás, stb) és ezekhez kapcsolódó pénzügyek (megrendelések regisztrációja, számlák kiállítása, számlamódosítási kérések ügyintézése, esetleg garanciák miatti sztornózás, stb)

OHHH, HA EZT TUDTAM VOLNA, SOSE KEZDEK BELE! – gondolják sokan, mert rájönnek, hogy a passzívnak hitt online kereskedelem közel sem jelent passzív jövedelmet.

Hacsak nem a termékek beszerzése után már nem Te, hanem mi viseljük a termék minden gondját, baját, amíg a vevő átveszi! 

 

15 nagy lépés, amit meg kell lépni minden interneten értékesítőnek és ami el kell döntenie, hogy saját maga teszi meg, vagy pedig ránk bízza:

  1. A raktárba érkezett termékeidet nyilvántartásba vesszük, a ki és beszállításokat folyamatosan nyomonkövetjük. Így a készlet állapotáról bármikor napra készen tudunk tájékoztatni. Sőt, időben figyelmeztetünk, hogy a raktárkészletet látva az átlagos eladások mellett mikor jött el az ideje gondoskodni a termék utángyártásáról, rendeléséről.

  2. Az általad előírt kritériumok szerint minden darabot ellenőrzünk, kiszűrjük a hibás termékeket.

  3. A termékeidre érkező megrendeléseket folyamatosan regisztráljuk. Ezeket több csatornán keresztül is tudjuk fogadni. A lehetőségek felmérése után közösen választjuk ki azt, amellyel maximális nyugalomban egyet tudsz érteni velünk.

  4. A megrendeléseket szüksége esetén visszaigazoljuk. Illetve felvesszük a kapcsolatot a vevővel, pl adategyeztetés, vagy egyéni igények megválaszolása céljából.

  5. Szükség esetén elkészítjük a kísérőleveleket, amelyeket a termékek mellé kívánsz csatolni. Akár a vevőnek névre szabottan.

  6. Ha nincs automata számlázás a rendszeredben, akkor a mindenkori törvényeknek megfelelően elkészítjük mi a számlát a vevőd felé.

  7. Összeállítjuk a csomagokat: ilyenkor a termék igényeihez igazodva a legoptimálisabb csomagolóanyagot használjuk, mely minden esetben  környezetkímélő anyagokból áll.

  8. Megszervezzük a csomagok kiszállítását (postai úton vagy futár céggel). Amennyiben a vevőd személyesen kívánja átvenni a terméket, munkaidőben erre is lehetőséget biztosítunk: saját raktárunk árukiadójában, csomagpontukon illetve a GLS csomagpontokon is van erre lehetőség.

  9. A vevőket email-ben és sms-ben is kiértesítjük a küldemény státuszáról és várható érkezéséről. 

  10. Ha a marketing gépezetednek eleme, hogy utánkövető elemek küldesz a vevőidnek, erre is van lehetőség. Postai úton vagy futárral is el tudjuk küldeni neki az ajánlatot. Illetve telefonos utánkövetéssel is tudjuk támogatni az értékesítő rendszeredet.

  11. Rutinosan járunk el nagyker-kiskeres, elosztóközpontos (pl könyváruházas) beszállítások esetén is.

  12. Az át nem vett termékek, visszáruk, a mi raktárunkba kerülnek vissza. Ott ellenőrizzük az épségüket, és ennek megfelelően vételezzük őket vissza polcra vagy selejtre, melyről írásban értesítünk Téged. 

  13. A visszaérkezett csomagok számláját sztornózzuk, szükség esetén helyesbítő számlát állítunk ki és azt postázzuk a nem-vevőnek.

  14.  A számlákat továbbítjuk a könyvelésed felé. Illetve igény esetén vállaljuk céged teljes könyvelését is.

  15. Az elszámolások havonta, indokolt esetben kéthetente történnek – a csomagforgalom alapján. Először egy előzetes elszámolólapot küldünk a számodra, majd ennek maradéktalan jóváhagyása után a számlát. 

 

Kinek ajánljuk szolgáltatásainkat?

  • Azoknak akik szeretnék, ha az infótermékek menedzsmentjének adminisztratív és logisztikai feladatait levegye a vállukról egy ebben tapasztalt szakértő.
  • Azoknak, akik kis stábbal szeretnének dolgozni, és nem akarnak külön belső alkalmazottat fizetni az internetes üzletáguk menedzsmentjéhez.
  • Azoknak, akik értékelik a korrekt elszámolást a szolgáltatás díja ugyanis attól függ, hogy mekkora volumenű a forgalmad.

Mennyibe kerül?

Minden megbízáshoz külön árajánlatot készítünk, mely az alábbi konstrukció szerint épül fel:

  • Raktározási költség: minden hónapban pontosan annyi, amennyi helyet igényel a termékeid tárolása. 

  • Logisztikai díj per csomag árasan: a logisztikai díj minden általunk kezelt csomag után “per darab” fizetendő, melyre sávos árkedvezményt biztosítunk. 

  • Ügyfélszolgálat admin, kihelyezett és sales opciókkal:

  • Lehetőséged van csak admin ügyfélszolgálatot igénybe venni, mely szigorúan a csomaginformációkkal kapcsolatban ad segítséget ügyfeleidnek.

  • A kihelyezett ügyfélszolgálat a teljes telefonons és emailes megkereséseid kiszolgálását jelenti. 

  • A sales ügyfélszolgálat már az értékesítési rendszeredet támogatja. 

Hogyan tovább?

1. Vedd fel velünk a kapcsolatot emailen vagy telefonon >> logisztika@webshopiroda.hu , +36303474531

2. Minden esetben szeretünk megismerkedni az ügyfeleinkkel, így ezután visszahívunk és igyekszünk megtudni minél többet a termékedről, az igényeidről, hogy minél személyreszabottabb ajánlatot tudjunk küldeni számodra. Illetve megválaszolunk minden benned felmerülő kérdést velünk és a szolgáltatásunkkal kapcsolatban.

3. Emailen elküldjük a személyre szabott ajánlatot számodra.

Amikor belefogtam az infomarketingbe és a termékértékesítésbe, az elején szinte belerokkantunk a logisztikába – a garázsunk tele volt dobozokkal, kiszállítási napokon a lakásban álltak a termékek és mi címkéztük őket. Néha persze elkevertük a számlákat – egy káosz volt az egész és egy csomó nyűg! Mióta a WebshopIroda átvette tőlünk a logisztikai feladatokat, azóta az infótermékek eladásával csak két fronton találkozom: kapok egy emailt miden megrendelésről és egy sms-t amikor a vevő fizet. A többit a WebshopIroda intézi profin, megbízhatóan – és én végre koncentrálhatok az üzletfejlesztésre!

Wolf Gábor

Marketing Commando