Ügyfélszolgálat

“Nem nekünk kell a legjobb futárszolgálatot megkeresni, nem nekünk kell egyeztetni, hogy mikor és hol vehetik át tőlünk az árut, nem nekünk kell odafigyelni az utánvétes és előre fizető vevők elkülönítésére, nem nekünk kell számlázni. És ami a legfontosabb: nélkülünk is olajozottan zajlik a vevők kiszolgálása!

Már ezért is érdemes akár egy könyvsorozat írójának is (én ilyen vagyok) profi logisztikai céget választani. Az Iroda System esetében mindehhez még rugalmasság és családias kapcsolat, személyesség is társul!”

Bodnár György Az Építem a házam könyvsorozat szerzője

[two_third_content id=”first”]

Nem tud cége ügyeivel foglalkozni, mert folyton cseng a telefonja?

Ügyfelei naponta többször hívják és nem jut ideje a cége fejlesztésével foglalkozni?

Naponta többször ugyanazt kell elmondania ügyfeleinek és belefáradt már?

Webshopot üzemeltet és egyedül nem bírja már?

Segítünk!



Ügyfélszolgálati szolgáltatásunk során:

– fogadjuk céges ügyfelei hívásait,
– telefonvonalat biztosítunk, akár zöld vagy kék szám
– tájékoztatást nyújtunk,
– az információkat, kérdéseket tovább irányítjuk Önhöz, amennyiben szükséges.
– az e-maileket naprakészen kezeljük
– igény szerint nyilvántartásokat vezetünk
– megrendeléseit kezeljük, továbbítjuk a logisztika felé
– időpontot egyeztetünk
– tárgyalót foglalunk
– rendezvényein regisztrációt vállalunk

Ügyfélszolgálatunkon munkatársaink fogadják a hívásokat, amely erősíti a bizalmat ügyfelei iránt.

Az ügyfélszolgálat egy bizalomépítő eszköz, az emberek jó része továbbra is igényli a személyes kontaktust. Mindig lesznek olyan kérdések, melyeket nem tud előre megválaszolni, ilyenkor az ügyfélszolgálat az egyetlen kiindulási pont.

A megfelelően képzett, kommunikációs és termékismerettel felruházott ügyfélszolgálatos nagy kincs.
Egy cégvezető élete nem könnyű, állandó a pörgés, nincs munkaidő, nincs hétvége.

 

Emellett (jobb esetben) folyton cseng a telefonja:

-érdeklődés,
-reklamáció,
-megrendelés,
-módosítás,
-lemondás
-esetleg még téves hívások is.

Ezeket a feladatokat nem könnyű mind kézben tartani, erre való az ügyfélszolgálat.

 

Mi:

-tájékoztatjuk az ügyfeleit, webáruháza összes telefonos feladatát ránk bízhatja
-kezeljük a reklamációkat, így ezek gondjaitól megszabadítjuk
-rögzítjük, módosítjuk, töröljük a megrendeléseket, akár saját rendszerben is-és útba igazítjuk a téves hívásokat, akikből még potenciális vásárló is lehet.

 

Reméljük hamarosan Önnek is segíthetünk!

Töltse ki a lent látható űrlapot és munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot!
[/two_third_content]
[third_content]
[/third_content]