Az ügyfélszolgálat az értékesítési lánc egyik legfontosabb pillére: ez az a hely, ahol elhagyni kívánt kosarakat fordítunk vissza, ahol upsellek mennek végbe és ahol kedves, segítőkész, élő emberekkel találkozik a vevőd ebben az elidegenedett online világban.

 

Mi mindentől menetsítünk, ha webshopod logisztikai feladati mellett az ügyfélszolgálatot is ránk bízod?

 

  • fogadjuk webáruházadban barangoló ügyfeleid hívásait (termék-, készletinformációk nyújtása, felvilágosítás szállításról, ill. egyéb kérdésekben)

tipp: ezt különösen ajánljuk, ha pl férfiként árulsz nőknek szóló terméket 🙂

 

  • telefonvonalat biztosítunk, akár zöld vagy kék szám

  • tájékoztatást nyújtunk vevőidnek egyes termékekkel

  • az információkat, kérdéseket továbbirányítjuk Hozzád, amennyiben szükséges.

  • az e-maileket naprakészen kezeljük

  • igény szerint nyilvántartásokat vezetünk

  • beszállítóiddal időpontot egyeztetünk

  • tárgyalót foglalunk

  • rendezvényeiden regisztrációt vállalunk

Miért ne call centert?

 

Egy call centerrel ellentétben, a Webshop Irodánál ügyfélszolgálatunkon közvetlenül a mi munkatársaink fogadják a hívásokat, akik ismerik a termékeidet, a webshopodat, Téged. Mivel 90%-ban ugyanaz az ember foglalkozik a márkáddal, így ő maximális segítséget tud nyújtani, szinte már együtt lélegzik a cégeddel.

Az ügyfélszolgálat egy bizalomépítő eszköz, az emberek jó része továbbra is igényli a személyes kontaktust. Mindig lesznek olyan kérdések, melyeket nem tudsz előre megválaszolni a webshopodban, a termékleírásoknál. Ilyenkor az ügyfélszolgálat az egyetlen kiindulási pont.

A megfelelően képzett, kommunikációs és termékismerettel felruházott ügyfélszolgálatos nagy kincs.

Egy cégvezető élete nem könnyű: állandó a pörgés, nincs munkaidő, nincs hétvége. Emellett folyton cseng a telefonja:

  • érdeklődés,

  • reklamáció,

  • megrendelés,

  • módosítás,

  • lemondás

  • esetleg még téves hívások is.

Ezeket a feladatokat nem könnyű mind kézben tartani, erre való az ügyfélszolgálat. Nem beszélve arról, ha rendeléssel kapcsolatos hívás érkezik, akkor azt azonnal le tudjuk kezelni: nincs téves csomagkiküldés azért, mert nem jutott el időben az információ a logisztikához.

Fontos: szimpla ügyfélszolgálatot csak ritka esetben vállalunk. A szolgáltatás elsősorban azoknak szól, akik webáruházának logisztikai, csomagmendzsment feladatait a Webshop Iroda látja el.

Ha kiszerveznéd ezt is, keress minket bizalommal!

Kapcsolatfelvételhez kérlek használd a lenti űrlapot vagy keress minket telefonon.

Itt tudsz kapcsolatba lépni velünk:

Telefonszámaink: telefon: (06 30) 84 83 100 fax: (06 27)786 750 E-mail: logisztika@webshopiroda.hu